Здравейте ! Имам проблем с десния заден габарит сменях крушки но пак не свети гледах с фазомер за мястото където е крушката въобще не подава ток а иначе на мигача стопа сичко е добре...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с габаритите
Collapse
X
-
На други места тоя същия странен уред (странен щото от 12 волта постоянен трудно ще направиш верига през тялото си) показва ли нормално?
По-добре купи един мултиметър ... вече са по 20 лв.
Тогава може лесно да се провери идва ли напрежение, има ли нормална маса и т.н.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от skyplex Покажи съобщениеАми не го знам как се води за кола но е като използване същото като фазомер за да се види къде има ток и къде няма.Alfa Romeo 1.8 TS `98
sigpic
Comment
-
Виж да не е клеясало гнездото на крушката и да не дава хубава маса...С фазомер няма начин да разбереш дали стига ток до стопа...
Comment
-
Това на каква кола е ? Пищи ли ти , че имаш изгоряла крушка ? Защото по спомени от една тема тук във форума, напрежението за габаритите идва от един чип в оборотомера ( VND830), като се измерва консумацията на ток и съответно пищи чека. Ако нямаш изгорял предпазител, много вероятно е , проблема да ти е от там. Ако е така ( и не ти квичи чека ), най-лесният вариант е да си купиш 2 LED габаритни крушки , да пуснеш едно кабелче от единият до другият габарит и с паралелен резистор да доготиш консумацията на ЕДНА обикновенна крушка. Прекъсни кабела на неработещият габарит ( за всеки случай, че ако е окъсил изхода на чипа към маса, ще опукаш и другият)
Comment
-
Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщениеВоди се пробна лампа / ако е такова де..., с острие и проводник с крокодил/. Ако свети върху акумулатора , значи става.... Колата е 156 98г. 1.8
Comment
-
Как беше габарит на английски ?
Ако е Tail lamp сваляш оборотомера и мериш на 1а - жълт със зелено. Трябва да има 12V при габарит.
Ако е Licence plate lamp , мериш на 12а - розов.
Предпазител САМО за заден десен НЯМА. Мериш с мултицета при ПОСТАВАНА крушка на габарита. Ако няма напрежение там, сменяш оборотомера, или по гореописаният начин, но чека ще остане да свети , ако не го разглебиш за да го пркъснеш от VND-то !
Comment
-
Не е - Licence plate lamp със сигурност.
Не е ли по-лесно да свали тая пуста крушка и да види на ония крачета напрежение и маса има ли?
После може да се мисли за проверка на вериги.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеНе е - Licence plate lamp със сигурност.
Не е ли по-лесно да свали тая пуста крушка и да види на ония крачета напрежение и маса има ли?
После може да се мисли за проверка на вериги.Лампата на обортомера която свети за изгоряла светлина свети само при запалване на колата и след около 5 мин. се изгася но от както десния габарит не свети не свети и регулатора на парното/климатика за кои посоки да духа както и дясната крушка на номера дали е прекъснат кабел незнам как са но ако бяха навързани най-вероятно и десния преден габарит нямаше да свети ... на Стенд дали ще излезе някаква грешка ако се закачи?
Last edited by skyplex; d.m.y г., 15:39.
Comment
-
Aхххх, ето какво значило "Licence plate lamp"(габарита на задният номер)
Наистина , най лесно е да провериш какво се случва отзад на самият стоп, НО САМО С ПОСТАВЕНИ КРУШКИ. Иначе нищо не правиш. Извади от задният номер цялата фасунга, барабар с крушката и мери с една кърфица на кабелите. И на двата ще има или 12V или 0V. Ако е 12, си оправи масата. Ако е 0V, отиваш и мериш на оборотомера. Ако и там няма , проверяваш внимателно всичките предпазители ( или поне тези за габаритите).
Comment
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеAхххх, ето какво значило "Licence plate lamp"(габарита на задният номер)
Наистина , най лесно е да провериш какво се случва отзад на самият стоп, НО САМО С ПОСТАВЕНИ КРУШКИ. Иначе нищо не правиш. Извади от задният номер цялата фасунга, барабар с крушката и мери с една кърфица на кабелите. И на двата ще има или 12V или 0V. Ако е 12, си оправи масата. Ако е 0V, отиваш и мериш на оборотомера. Ако и там няма , проверяваш внимателно всичките предпазители ( или поне тези за габаритите).
Comment
Comment